Als uw reis wordt geannuleerd, kunt u recht hebben op een terugbetaling volgens een van de 2 onderstaande situaties.
De reis is geannuleerd door Voyage Privé
In sommige gevallen is Voyage Privé genoodzaakt uw reis te annuleren (geannuleerde vluchten, leveranciersprobleem...). Maakt u zich geen zorgen, wij verplichten ons om uw verblijf volledig te vergoeden.
Wij zullen u voorstellen om u terug te betalen door middel van een tegoedbon of in contanten op uw creditcard.
| Goed om te weten : Als u ervoor kiest om contant te worden terugbetaald, wordt het bedrag rechtstreeks teruggestort op de creditcard die u voor uw reservering hebt gebruikt.
Uw terugbetaling zal effectief zijn binnen een maximum van 14 werkdagen.
| Opmerking : Als een dienst (excursies, opties, enz.) tijdens uw verblijf wordt geannuleerd, zullen wij u terugbetalen met een voucher of in contanten.
Je besluit je reis te annuleren
Overeenkomstig onze Algemene Verkoopvoorwaarden worden annuleringskosten in rekening gebracht afhankelijk van de vertraging tussen de annuleringsdatum en de vertrekdatum. Het bedrag dat Voyage Privé u zal terugbetalen, staat duidelijk vermeld voordat u besluit uw reis te annuleren in uw ledenruimte.
| Let op : de annuleringskosten worden niet door Voyage Privé terugbetaald indien u op het moment van uw reservering geen Xplorassur annuleringsverzekering of multirisicoverzekering heeft afgesloten.
Als u een Xplorassur-verzekering hebt afgesloten, kunt u de annuleringskosten om welke gerechtvaardigde reden dan ook terugbetaald krijgen. Daartoe dient u rechtstreeks een verzoek tot terugbetaling in te dienen op de website van Xplorassur, die speciaal bestemd is voor de klanten van Voyage Privé.
| Goed om te weten : Voor onze aanbiedingen zonder vervoer biedt de annuleringsformule "Flex by Voyage Privé" u de mogelijkheid uw verblijf te handhaven of te annuleren tot 48 uur voor uw vertrek. Als u besluit uw reis te annuleren, betalen wij u direct terug in de vorm van een tegoedbon die 2 jaar geldig is.