Zoals vermeld in onze Algemene Verkoopsvoorwaarden, zijn onze aanbiedingen meestal niet aanpasbaar wegens het flash karakter van onze verkopen.
De wijziging is niet beschikbaar voor de volgende aanbiedingen: aanbiedingen met transport, cruises, restaurant, roadtrip, multi-hotel of touroperator.
Voor bepaalde aanbiedingen zonder vluchten kun je de data van je vakantie tot 15 dagen voor vertrek wijzigen.
Om erachter te komen of uw aanbieding in aanmerking komt voor datumwijzigingen, gaat u rechtstreeks naar uw Ledenaccount in het gedeelte Reserverigen en vervolgens naar het tabblad "Beheer mijn reservering".
Als je aanbod niet kan worden verplaatst
Als je aanbieding in aanmerking komt voor een datumwijziging
Als je aanbieding in aanmerking komt voor een datumwijziging, klik je op "Beschikbaarheden bekijken" en selecteer je de nieuwe verblijfsdata. Dit wijzigingsverzoek is onderhevig aan de acceptatie van onze hotelpartners.
De kosten van de verandering zullen worden aangegeven. De kosten zullen bestaan uit het prijsverschil indien de nieuwe data duurder zijn en eventuele kosten die door de leverancier voor de wijziging worden aangerekend. Daarnaast wordt alleen betaling per creditcard geaccepteerd voor verzoeken om datumwijzigingen.
Naast deze kosten zal Voyage Privé administratiekosten van €16 per boeking in rekening brengen.
Als je wijzigingsverzoek extra kosten met zich meebrengt, hoef je maar €1 over te maken: het volledige bedrag wordt van je afgeschreven zodra de leverancier je wijzigingsverzoek heeft gevalideerd. Als je verzoek wordt geweigerd, blijven de oorspronkelijke data van je boeking behouden, krijg je de bankafschrijving terug en worden er geen wijzigingskosten in mindering gebracht.