Er kunnen verschillende redenen zijn voor een probleem bij betaling met een cadeaubon of een Waardebon. Om u te helpen begrijpen waar de fout vandaan komt, vindt u hier enkele voorwaarden om te controleren:
Geldigheid van uw cadeaubon of waardebon
Cadeaubonnen en Waardebonnen hebben een vervaldatum. Deze informatie vindt u direct in uw Kredietruimte, vanuit uw Ledenaccount.
Beschikbaar saldo
U kunt uw cadeaubon of Waardebon meerdere keren gebruiken als het bedrag van uw reservering lager is dan het beschikbare saldo. U kunt het beschikbare bedrag ook controleren in uw Kredietruimte, vanuit uw Ledenaccount.
Minimumbedrag voor gebruik
Uw cadeaubon of Waardebon kan een minimumbedrag voor gebruik hebben. Deze informatie vindt u in de sectie Drempel van uw Kredietruimte, vanuit uw Ledenaccount.
| Belangrijk: betaling met een cadeaubon of cadeaubon is alleen beschikbaar bij de reservering, en niet voor het resterende saldo. U kunt ook de toegestane betaalmethoden raadplegen. Als het probleem na deze controles blijft bestaan, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of via onze live chat voor een onmiddellijke reactie van onze adviseurs.