Vind al uw verblijven op de "Reserverigen" pagina :
- Je verleden blijft
- Uw aanstaande vertrek
- Uw geannuleerde bestellingen
| Opmerking : Uw ledenaccount is ook de plaats waar u uw reisinformatie, facturen en alle informatie met betrekking tot uw verblijf vindt.
Als u uw bestellingen niet kunt vinden in uw ledengebied :
1. Zorg ervoor dat u bent ingelogd op de ledenaccount waarmee u de boeking hebt gemaakt.
2. Na deze verificatie, nog steeds op uw "Bestellingen" gebied, klik op de "Ik kan mijn boeking niet vinden" knop. U wordt gevraagd naar uw reserveringsnummer in het formaat "10XXXXVPBE". Er zal automatisch een bericht naar uw e-mailadres worden gestuurd.
3. Als u uw bestelling nog steeds niet kunt vinden, kunt u onze chatbot rechtsonder op uw scherm raadplegen of een contactformulier invullen om in contact te worden gebracht met de klantenservice.