Als je een reisverzekering hebt afgesloten via onze website, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met hen op te nemen om je geld terug te vragen.
- Verzekering afgesloten vóór 21/05/2024: speciale site Mutuaide
- Verzekering afgesloten na 21/05/2024: speciale site van Xplorassur
Hoe neem ik contact op met mijn verzekeraar?
Als u na 21/05/2024 hebt geboekt
Als u een schadeclaim wilt indienen of een vergoeding wilt ontvangen, kunt u rechtstreeks een schadeclaim indienen op de speciale site van Xplorassur met uw dossiernummer 10XXXXXXXVPBE, uw Xplorassur-abonnementsnummer en uw verblijfsdata.
Als u vragen hebt over uw huidige dossier, kunt u rechtstreeks een bericht sturen naar de beheerder op de speciale Xplorassur-site.
Als u problemen ondervindt bij het openen van uw dossier, aarzel dan niet om telefonisch contact met hen op te nemen op +33 5 32 66 30 67 van maandag tot vrijdag van 14u tot 17u.
Als u vóór 21/05/2024 hebt geboekt
Als u een claim wilt indienen of een vergoeding wilt ontvangen, kunt u uw claim rechtstreeks indienen op de speciale MUTUAIDE website door uw dossiernummer 10XXXXXXXVPBE, uw MUTUAIDE-abonnementsnummer en uw verblijfsdata op te geven.
Als u vragen hebt over uw huidige dossier, kunt u rechtstreeks een bericht sturen naar de beheerder op hun speciale MUTUAIDE website.
Als u problemen ondervindt bij het openen van uw dossier, aarzel dan niet om telefonisch contact met hen op te nemen op +33 1 55 98 58 07.
| Goed om te weten: U vindt alle informatie over de details van uw verzekering rechtstreeks in uw Voyage Privé ledenaccount, op uw pagina "Reserveringen", in het tabblad "Mijn diensten" en vervolgens "Verzekering".