U vindt alle informatie over uw transfer rechtstreeks in uw ledenruimte onder het tabblad "Reserveringen" of in uw reisdocumenten.
Indien uw overplaatsing in uw aanbod is opgenomen, zijn twee situaties mogelijk:
- Situatie 1:
Uw vakantie omvat een transferservice en u heeft uw vluchten geboekt bij Voyagé Privé.
Tenzij anders vermeld in uw reisdocumenten waarin u wordt verzocht uw transfer vóór aankomst te organiseren, verzekeren wij u van de aanwezigheid van uw transfer bij aankomst op uw bestemming.
Uw transferdienst naar uw hotel zal gemakkelijk herkenbaar zijn aangezien er een bordje bij zal staan:
- Uw naam
- De naam van uw hotel
- De naam van Voyage Privé
- Situatie 2 :
Uw vakantie omvat een transferservice maar u heeft uw vluchten buiten Voyage Privé om geboekt.
Om uw transfer te verzekeren, hebben we uw vluchtgegevens nodig. Ga hiervoor naar de details van uw bestelling, de reisroute sectie en klik op "Voltooien".
Uw transferdienst naar uw hotel zal gemakkelijk te vinden zijn aangezien er een bordje bij zal staan:
- Uw naam
- De naam van uw hotel
- De naam van Voyage Privé
Tenzij anders vermeld in uw reisdocumenten waarin u wordt verzocht uw transfer vóór aankomst te regelen, zullen wij ervoor zorgen dat uw transfer aanwezig is wanneer u op uw bestemming aankomt.
| Goed om te weten : Als uw vlucht vertraagd is, wordt uw vervoersdienst ingelicht. Het vervoersbedrijf zal zich aan deze wijziging van de dienstregeling aanpassen en u volgens de nieuwe aankomsttijd op de luchthaven ophalen.