- Bevestigde reservering
In het algemeen is de bevestiging van de boeking onmiddellijk. Direct na de aankoop ontvangt u een e-mail met alle details van uw reis. Deze e-mail zal bevestigen dat uw boeking met succes door onze diensten is verwerkt. Vergeet niet uw ongewenste e-mail (spam) te controleren.
Wij zullen onmiddellijk contact opnemen met onze partners, zodat zij uw reisdocumenten kunnen afgeven.
| Goed om te weten : Het e-mailadres is het adres dat u bij uw reservering hebt opgegeven.
- Reservering wordt bevestigd
In sommige situaties kunnen wij uw boeking niet onmiddellijk bevestigen, omdat wij wachten op bevestiging van de leverancier of omdat u om een extra optie/dienst hebt gevraagd die door de leverancier moet worden bevestigd.
In alle gevallen sturen wij u binnen 72 uur een e-mail om u op de hoogte te stellen van de status van uw reserveringsaanvraag. Indien nodig zal onze klantendienst telefonisch contact met u opnemen om u op de hoogte te brengen van de situatie.
- Niet-bevestigde reservering
In sommige zeer onwaarschijnlijke gevallen kan de boeking niet worden bevestigd na 72 uur. Wij sturen u een e-mail met uitleg over de reden waarom de bevestiging niet mogelijk was (onbeschikbaarheid van leveranciers, tariefwijzigingen...). Wees gerust, wij zullen het volledige bedrag van de reservering terugbetalen.
Vergeet in elk geval niet dat u de status van uw boeking altijd in real time kunt controleren op uw ledenaccount in het tabblad "Reserveringen".