Als u problemen ondervindt bij het online inchecken op de website van de luchtvaartmaatschappij, volg dan de onderstaande stappen om uw gegevens te controleren.
1. Controleer de openingstijden van de online check-in
Elke luchtvaartmaatschappij heeft specifieke tijden waarop de online check-in opent. Voor deze tijden is het niet mogelijk om in te checken. Om deze informatie te controleren:
-
Ga naar uw Ledenaccount, onder het gedeelte Reserveringen, en selecteer de betreffende reservering.
-
De openingstijden van de check-in staan vermeld onder het kopje Inchecken.
2. Controleer uw ticketnummer of reserveringsnummer
U vindt deze informatie op dezelfde plaats als de openingstijden van de check-in, onder het gedeelte Check-in instructies. Deze instructies kunnen per luchtvaartmaatschappij verschillen.
| Let op: Als deze informatie niet beschikbaar is, betekent dit dat u reist met een speciale vlucht uitgevoerd door een touroperator. In dat geval is online inchecken niet mogelijk. U moet zich dan rechtstreeks bij de balie van de luchtvaartmaatschappij op de luchthaven melden om in te checken.
Als u na deze controles nog steeds niet kunt inchecken, kunt u contact opnemen met onze klantendienst via de live chat, per e-mail via het contactformulier onderaan de pagina of telefonisch.